מגמות ייצור תוכן ותגמול על ציר זמן

משך הקריאה: <1 דק', תלוי בכמה שניות יש לך בדקה

  • החל משלב אבולוציוני מסוים, מעט יצרנים ייצרו מעט תוכן ותוגמלו כלכלית,
  • יותר ויותר יצרנים מייצרים תוכן עבור תגמול הולך ופוחת, עד אפס.
    מספר המתוגמלים מתפתח לשיא,
  • מתי מעט מתוגמלים בכמות שלא מוכרת בהיסטוריה בשל נגישות מוחלטת למרבית האנושות,
    כמות המתוגמלים על יצירת תוכן הולכת ופוחתת.
Share

מאת

יאיר yair דיקמן dickmann

לא מעניין

הערות? אשמח לתגובתך

Share