תקשורת מלמדת

ממגוון ערוצי הלימוד,
ההתניה החזקה ביותר שלי היא
ללימוד פרונטלי, ממקור הידע, ישיר וורבלי, אלי.בנושאים מסוימים כהיבטים של התנהלות אנושית, הגדרות, אחיזות, מצבים מנטליים,

מפיק ערך רב מהעברת תוכן לאחר.

לכן, במודע, בעת שמאתר פוטנציאל של ספיחת ידע,
מעדיף את מצב ה'קשב'.
כששותפי לסיטואציה אינו 'מלמד', אני מלטש תפישות, הגדרות, בהעברת המידע.

מקווה. מאחל לעצמי, שמנהל את זה נכון-

  • לא חוסם מצב למידה,
  • לא מעיק עם השפרצה,
  • אונס מצב אחד על אחר.

לא בטוח אם ועד כמה מצליח.

Share

השאר תגובה