משך הקריאה: 1 דק', תלוי בכמה שניות יש לך בדקה
התנייה מובחנת לקיום תקשורת יזומה, יוצאת מצד אחד, לכיוון אחד.
התייחסות לפנייה נכנסת כ-
מטרד, איום רגשי, ספיחת תשומות ריאליות ומשאבים רגשיים, במחסור.
פרט-פרייבט |
ארגון-ביזנס |
|
מותנה לתקשורת יוזמת’ שלו. | נמנע מיצור ממשקי פנייה אליו, | |
נמצא על מצע של מחסור תשומתי, איום קיומי, ראייה בגירויים חיצוניים איומים על ספיחת משאבים במחסור.
על פי רוב תקשורת נכנסת מהווה גירוי מפריע, מסיט, מאיים, מפר שלווה זמנית נידפת. |
שאיפה למוצר שאינו מצריך פניית המשתמש לחברה, בשל
|
|
מתי פנית לגוגל? פייסבוק? מיקרוסופט? |