הבחנה תקשורתית- תיאור מציאות – קידום אג’נדה משך הקריאה: <1 דק', תלוי בכמה שניות יש לך בדקהיש הנוטים לתיאור אמת ומציאות, ויש הנוטים לקידום תפישה, אג’נדה מקדמית, כמאפיין אישיותי. לשיתוףלחצו כדי לשתף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)לחיצה לשיתוף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש)לחצו כדי להדפיס (נפתח בחלון חדש)לחיצה לשיתוף ב-WhatsApp (נפתח בחלון חדש)יש ללחוץ כדי לשלוח קישור לחברים באימייל (נפתח בחלון חדש)אהבתיאהבתי טוען... קשור מאת יאיר yair דיקמן dickmann לא מעניין כל הפוסטים מאת יאיר yair דיקמן dickmann