השכלה – סף כניסה

ערך רב

ללימודים גבוהים, משחר ההיסטוריה, היה ערך רב:

  • עניין תכני,
  • קידום סוציו-אקונומי,
  • תנאי, סף כניסה לעולמות עתירי ידע והתמחות.

ערך פחות

בשנים האחרונות, הלימודים שווים פחות שכן

  • התוכן פחות ממוקד,
  • בר תחליף ממקורות שאינם מסורתיים,
  • וככאלה מהווים פחות סף כניסה לעיסוק,
  • ועם זאת מהווים סוג של אינדיקטור ליכולת לטפס מעל סף כניסה ולרכוש מיומנות מבחינה בין הלומד למי שלא, בדיסציפלינות הולכות ומתמעטות.
Share

השאר תגובה