המדיום הוא (אולי) המסר, אבל לא (בהכרח) התוקף לו משך קריאה: <1 דק', תלוי כמה שניות יש לך בדקהאמירה, ראיון, מידע, כתוב מודפס או אפילו מרצד על מסך, מפתה ככל שיהיה- לא תקף יותר בשל אופן החשיפה אליו. לשיתוףלחצו כדי לשתף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)לחיצה לשיתוף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש)לחצו כדי להדפיס (נפתח בחלון חדש)לחיצה לשיתוף ב-WhatsApp (נפתח בחלון חדש)יש ללחוץ כדי לשלוח קישור לחברים באימייל (נפתח בחלון חדש)אהבתיאהבתי טוען... קשור