מתי?
יש להניח שהשקר הראשון ששיקרת הביך אותך:
🔻במהותו,
🔺וכנראה גם בגלל שנתפסת, נחשפת בקלונך, שיקרת,
אולי בשל כך השקר זכור.
מהו השקר הראשון שלך?
אני אתחיל
גן טרום־חובה, כרמלה הגננת ואתי הסייעת – אז התואר היה 'עוזרת' – אילת, 1964.
אני מלא קקי, שעון על הקיר. (אני מרגיש את העקצוצים כעת, 56 שנים אחרי.)
לא יודע אם הריח או דליפת התחתונים שלא יכלו להכיל, הסבו את תשומות הלב, המראה, והריח של סובביי לַבּוּבּוּ.
גם לא זוכר מי הבחינו, בחנו ואבחנו – "עשית במכנסיים!".
"לא נכון." הכחשתי.
מאז לא הפסקתי:
🔸 לשקר,
🔸 לחרבן במכנסיים
🔸 ולהכחיש.
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/register-person?ref=JW3W4Y3A