מינורי בתקשורת מלבייבת

משך הקריאה: 1 דק', תלוי בכמה שניות יש לך בדקה

הגרת רגשות

אז צביקה שלי הוא מי שאני בא אליו אחרי שרכשתי את המסגרת ב- ic! berlin, ואת המרשם אצל עופר אנקרי האופטומטריסט הייקה.

לפני כל טרנזקציה אני מזהיר את צבי, ש’הפעם אמשוך לך, את הביצים לברכיים.

ומקפיד על כל שערה- בכל הקשור לראייה ועיניים אני במתחם ה’רגישות החזקה.’

וגם הפעם שיגעתי. הורדתי לו עדשות של אלפים באלפים, ואחרי שבועיים ‘פוס צבי, עדשות לא טובות תחליף לי.’

עשינו עוד מדידות ימינה שמאלה קדימה אחורה בלע את העדשות.

אחרי שבוע נקראתי אליו, עשה לי קוועץ’ מסובך למסגרת המפונפנת, יצאתי ידעתי- בינגו.

המתנתי יומיים- אחלה. איכות חיים. המשקפיים חזרו להיות 90% פתרון ל- 90% מהזמן, מחליט לפרגן על העבודה המצויינת, הערכה על הנזק.

צביקל’ה, כמו שאתה יודע אני יודע להתלונן.
כעת מתאמן בלפרגן: יופי של עבודה עשית לי עם המשקפיים והמסגרת.
תודה,
דיקמן

 

“אוקיי”

התפייט ברגשנות חזרה.

האמת: שני דברים חשובים כן עשה-

  1. את עבודתו נאמנה,
  2. להגיב מיידית.

דייני.

Share

הערות? אשמח לתגובתך

Share