לימוד

הערכת דקות קריאה: < 1 שיחקת'ותה, הפעם קיצרתי

כן, מכל פעולה ניתן, כדאי להפיק למידה.

שמעתי על הקלישאה.

בשני מיזמים שנטלתי חלק, הושקעו משאבים.
לא יצא מהם דבר.

בשניהם, המובילים סיכמו לאחר מכן- ש'למדנו'.

אני למדתי שהמיזמים מסיבות רבות ומסוימות לא ישים.
שהיה עדיף, לאחר המעשה, לא להיכנס.
שעם הידע שיש כעת לא כדאי היה להיכנס.

  • האם הלמידה הייתה בעלת ערך?
  • האם ללמידה, לכל למידה, יש ערך כשלעצמה?
  • יכול להיות שאת צריבת ההפסד ממתיקים בנחמת הלמידה
  • האם יכול להיות שמובילי המיזמים השונים,
    אופטימיסטים בהווייתם וחביירים ביחסיהם,
    הגיעו בשל כך למסקנותיהם הדומות?
Share

הערות? אשמח לתגובתך

Share