שיווק, מכירות ושרות- פתירת, פתיחת וסגירת פערים

הערכת דקות קריאה: 2 דקות, בערך 🙂

עיסוקים אלה עוסקים ביצירה וטיפול בפערים תודעתיים.

שיווק

אנשי שיווק, הם מי שפוגשים את הלקוח מקדמית ויוצרים את התקווה לשיפור מצב, מייצרים אופטימיות.

מכירות

אנשי המכירות מספקים את הרצון שלמוצר שאנשי השיווק ייצרו.

שרות

בעוד שעל אנשי השרות לסגור פערים שנפערו בשילוב תודעת הלקוח והמוצר עצמו.

שיווק

מכירות

שירות

פעריצירת פער תודעתי בין מצב עכשווי של פרסונה לבין השיפור שיתקבל עם רכישת המוצר, או השרות.סגירת הפער שהשיווק יצר בתהליך המכירה.על השרות לסגור את הפער היכן שנפער בין תפקוד המוצר בפועל לציפיית הלקוח.
כישוריםהבנת המוצר אופי אנושי, ממדים רכים.ביצועיזם יורד לפרטים, חתירה למטרה, יצירת אמון.הבנת תפקוד המוצר, הבנת ייחוס הלקוח את הבעיה שגויות למוצר,
פותרנות בתחום המוצר והמנדט.
תקשורתחד כיוונית מלהיבה.הקשבה לצורך והתאמת המוצר לציפייה.הקשבה אמפטית לבעיה
סיפוקיםעל ציר זמן.מיידיים.על ציר זמן.
תגמוליםחומריים, הכרה.כספיים, פר פעולה.הערכת לקוחות, עמיתים מנהלים.

יש לכך משמעויות אישיות בהצלחת ניתוב פרסונות לפוזיציות.

Share

הערות? אשמח לתגובתך

Share