שיווק, מכירות ושרות- פתירת, פתיחת וסגירת פערים

הערכת משך קריאה: <1 דק', תלוי כמה שניות יש לך בדקה

עיסוקים אלה עוסקים ביצירה וטיפול בפערים תודעתיים.

שיווק

אנשי שיווק, הם מי שפוגשים את הלקוח מקדמית ויוצרים את התקווה לשיפור מצב, מייצרים אופטימיות.

מכירות

אנשי המכירות מספקים את הרצון שלמוצר שאנשי השיווק ייצרו.

שרות

בעוד שעל אנשי השרות לסגור פערים שנפערו בשילוב תודעת הלקוח והמוצר עצמו.

שיווק

מכירות

שירות

פער יצירת פער תודעתי בין מצב עכשווי של פרסונה לבין השיפור שיתקבל עם רכישת המוצר, או השרות. סגירת הפער שהשיווק יצר בתהליך המכירה. על השרות לסגור את הפער היכן שנפער בין תפקוד המוצר בפועל לציפיית הלקוח.
כישורים הבנת המוצר אופי אנושי, ממדים רכים. ביצועיזם יורד לפרטים, חתירה למטרה, יצירת אמון. הבנת תפקוד המוצר, הבנת ייחוס הלקוח את הבעיה שגויות למוצר,
פותרנות בתחום המוצר והמנדט.
תקשורת חד כיוונית מלהיבה. הקשבה לצורך והתאמת המוצר לציפייה. הקשבה אמפטית לבעיה
סיפוקים על ציר זמן. מיידיים. על ציר זמן.
תגמולים חומריים, הכרה. כספיים, פר פעולה. הערכת לקוחות, עמיתים מנהלים.

יש לכך משמעויות אישיות בהצלחת ניתוב פרסונות לפוזיציות.

Share

הערות? אשמח לתגובתך

Share