העצה הכי גרועה שהשאתי
- משה, אינסטלטור.
- אני בטוח שיש חרוצים ממנו.
- לא מכיר אותם.
- כעס על אחיו שדפק מסמר בשלוש מכות ולא בשתיים.
- למד לטוס בארה"ב.
- לאט, לאט.
- תוך כדי לימוד, קנה מטוס.
- עוד לפני שהיה טייס, היה בעלים של מטוס- N12928.
- פחד לטוס:
- לדעתי לא הבין, עד היום, אגב – את העקרונות שמעלים מטוס לאוויר ומאפשרים לו להתקדם.
- לכן, לא טס לבד.
- אני – לא נעים להודות, אך עוד יותר לא, בבחינת לך לא 'כפת לי לשקר, את עצמי לא מוכן – נהניתי מזה.
- העובדות שהיה
- בעל רישיון טייס,
- ומטוס,
היו לגביו, תפישתית, משמעותיות ביותר.
- חזר לארץ.
- עם מטוס.
- אחד מפספוסי חיי – לא פחות – היה החשש שלו לתת לי להעביר בהטסה את המטוס מניו יורק לישראל. אחרי שסיכמנו שכן, תכננו, התחלתי לאסוף את החומר, ללמוד את הפרוייקט.
גם לו היה מוזיל עלויות.
- אחד מפספוסי חיי – לא פחות – היה החשש שלו לתת לי להעביר בהטסה את המטוס מניו יורק לישראל. אחרי שסיכמנו שכן, תכננו, התחלתי לאסוף את החומר, ללמוד את הפרוייקט.
- כמה שנים המטוס היה באחזקה של בית ספר לטייס, והיינו טסים במחיר מוזל.
- אני- מאד מאד מוזל.
- היה נראה לי שההסדר עם בית הספר היה לא הוגן, כספית, כלפי משה.
- שכנעתי, חוזר – אני הנעתי אותו למכור להם את המטוס.
- טעות פאטאלית חמורה ביותר.
מאז:- הוא לא טס.
- אין לו תחושת ערך של 'טייס'.
- הוא לא יכול לומר שהוא בעליו של מטוס בפסקה הראשונה של שיח.
- מאז, במקום, הוא מאזכור בפסקה השניה שהיה בעלים של מטוס, אך לא עושה את עבודת הניחום.
- כפועל יוצא מכך, ובטל בשש(מאות) –
גם אני הפסקתי לטוס.
למדתי מזה, ש-
עייצה גרועה היא לא רק שהנועץ נדפק,
זה גם, שהיועץ לוחך את פצעי פירות תוצאותיה.