[בתפישתי את] תפישת אנשים את עצמם בהקשר סביבתם,
- רובם נטולי תפישת עולם פוליטית.
- לרובם תפישת עולם ערכית כשהדת זמינה לטפל במה שהדעת האישית הזניחה,
להמשיך לקרוא אדם-תפישה
[בתפישתי את] תפישת אנשים את עצמם בהקשר סביבתם,
"…לא מגיע לי/ לה…"
שמעתי אמירה כזו.
איזה יופי.
נפוצה הרבה יותר מ
"…מגיע לי/ לה…" להמשיך לקרוא מגיע לא מגיע
לא ברור אם אנחנו רואים נכוחה את העובדות,
אז שננתח את הסיבות לתוצאה?
שנתפתה להציע אלטרנטיבות?
המעיד על עצמו כאיש של כבוד
יכול להיות, להמשיך לקרוא כבודו
האם זה מקרה
שחיווי החרדה שנחשפתי אליהם, ברובם ('רובם'-מס שפתיים),
שהופנו כלפי קרובי החרד,
הופגנו על ידי פרסונות חרדתיות,
שאני מייחס להן
התמקדות מובהקת בעצמן, בתחזוק תחושותיהן, עיסוק אקססיבי בעצמן? להמשיך לקרוא הזדהות חרדתית
ש"יעבוד", "יחסוך", "יעשה כושר", "ילמד", "יתאמץ"
הן מעט דוגמאות לקלות הראש שאנחנו מייחסים
ליציאה של איזור הנוחות של האחר,
בעוד שאנחנו תובעים שיקדשו את שלנו.
מוכרים המצבים של המייחסים את התקלה,
לאינטראקציה איתך,
"לא, כי בדרך כלל זה לא…"
שיח בין שניים יכול להיות ריבוי ווריאציות של חילופי ידע, חוויות, מתן הנחיות ודיווח על ביצוען, גיוס רגשי לתפישה, דיון אינטלקטואלי על עמדות.
אין מי שאין לו ערכים.
לכל אחד יש.
לכל אחד יש מדרג. להמשיך לקרוא ערכיי, בשונה מ…
בגיל 15 אמרתי לבני, בבורקסיה ביפו –
"שמענדריק, אתה חכם ממני –
אין משהו שאני יכול להבין ואתה לא,
הפער בין מה שאתה יכול להבין ואני לא, הולך ונפער."
ידידי הקדים וסיפר ששותפו הקודם היה על תקן מעודדת, מעוררת ההשראה שלו בעת שבא עם יוזמה,
ובהמשך היה המבצע והאדמיניסטרטור של היוזמה.
החוזה ברור- בעצם ביקש שאכנס לנעליים מוגדרות אלה.
יפה, התבקשתי כבר ביזארית מכך. להמשיך לקרוא מינורי בהסכם ברור. מראש
סלחנות היא תכונה אלוהית;
אלוהים יודע, ומתעלם באצילות מהמידע. לכן הוא אלוהים.
מי שיודע ומחליט להתעלם ממידע, הוא אידיוט.
אנחנו – אני – מתעניין, בדגש על על שיח, בתכנים וחוויות.
אלימות היא פעולה מובחנת;
הפעלת כוח נוגדת ריבונות אחר.
הפעלת הכוח היא פיזית.
הפעלת כוח שאינו פיזי אינו אלימות;
הוא בבחינת מניפולציה. להמשיך לקרוא אלימות מילולית וכמעט
לאחרונה, קבוצת חברי ילדות שיקפה לי, במזגן, כלומר בקור רוח, בoff-line, במחשבה יציבה, חוזרת ומתומללת תפישות מקדמיות
חיווים לדמותי.
כנראה פגעתי, כלומר אנשים הפחיתו לעצמם ערך בעקבות שיח אתי.
זה קרה הרבה יותר ממה שהייתי רוצה שיקרה.
כן, באחריות המלאה.
להלן כמה התייחסויות לכך: להמשיך לקרוא תצוקות והפחתות ערך
ואני מציק. מעיק, מאיים. ועוד על האהובים עלי. להמשיך לקרוא תצוקות
החצנת 'אמת', 'יושר', 'שקיפות' אינם ערכים כשלעצמם,
אלא, משרתים ערכים נעלים מהם,
כמתן משמעות ליחסים.
לא נהגתי תמיד בהתאם לתובנה זו.
פרוטוקול ההדדיות ביחסים בינאישיים מעניין אותי בריבוי ממדים;