שליטה | כפייתיות
היי בן עמי, מה קורה בצרפת?
משקשקים אפרול כתום? מכשכשים כוס קרח? מקשקשים צרפתית?
מקווה שאצלכם הכל טוף. בלבנט המיוזע הכל (כמעט) בסדר. 50 חטופים, עשרות חיילים נהרגים לא-ברור-על-מה, נרמלנו. תחבנו אצבע בתחת. משקיט. כדאי לך לנסות את השטיק הזה. אומרים שמנחם. מחכים שיפילו עבורנו ת'ממשלה. אנחנו מצקצקים בהזדהות, מחזקים את מי שמעורר את חמלתנו, לועסים ומנרמלים.
אין טעם להרחיב על טעמי המאכלים שטרפנו ללא רחמים. נטולי הומניות, חפים מחמלה שאנחנו. להמשיך לקרוא Par Avion